پایگاه خبری فوتبالی- لیگ‌ برتر فوتسال زنان قرار بود ۱۶ شهریور برگزار شود اما این اتفاق به دلیل تعداد کم تیم های حاضر در این مسابقات لغو شد و به زمان دیگری موکول شد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از موضوعات مهم این روزهای فوتسال زنان، تاریخ شروع دقیق لیگ برتر فوتسال زنان است. لیگ برتر فوتسال زنان طبق تقویم سازمان لیگ فوتسال، قرار بود از شانزدهم شهریور ماه یعنی دیروز آغاز شود اما این اتفاق به دلیل کمبود تیم های شرکت کننده رخ نداد تا یک تیم دیگر به هفت تیم حاضر اضافه شود و بعد از آن لیگ برتر آغاز شود.

از قرار معلوم چند روز قبل مسئول برگزاری بازی های لیگ به مربیان و مدیران باشگاه به صورت پیامکی اطلاع داده است که لیگ فوتسال زنان شانزدهم شهریور برگزار نمی شود و تاریخ جدید آن به زودی اعلام می شود. روز پنجشنبه باشگاه سپاهان اعلام کرد که در لیگ برتر فوتسال زنان شرکت می کند و به این ترتیب تعداد تیم ها به عدد هشت رسید. پس از این اتفاق باشگاه ها منتظر بودند تا شاید امروز قرعه کشی مجدد برگزار شود تا تکلیفشان مشخص شود اما باز هم خبری نشد تا صدای بیشتر باشگاه ها در بیاید. برخی مربیان در گفت و گو با فوتبالی از به هم ریختن برنامه ریزی هایشان خبر داده اند و گفته اند این بی برنامگی سازمان لیگ موجب آسیب به بازیکنان و باشگاه ها می شود.

مشخص نیست تاریخ جدید قرعه کشی و تاریخ جدید برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان چه زمانی است اما فعلا نه در سایت سازمان لیگ چیزی اعلام شده است و نه مسئول برگزاری بازی ها واکنشی به این موضوع نشان داده است. باید دید در انتها چه اتفاقی قرار است برای لیگ برتر فوتسال زنان رخ دهد.