شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری رمال فریبکار که با بیهوش کردن طعمه هایش اقدام به سرقت و آزار و اذیت زنان می کرد، خبر داد و از شهروندان خواست در صورت شکایت از این فرد می توانند به سازمان اطلاعات شهر ری مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری ، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" در این خصوص گفت: اوایل آذر ماه سال جاری بررسی موضوع پرونده ای مبنی بر سرقت به شیوه بی هوشی از زن جوان توسط یک مرد رمال در اختیار تیمی از ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت، این فرد رمال مردی ۴۵ ساله با جلب اعتماد طعمه اش به بهانه رمالی برای بخت گشایی و رفع مشکلات، در منزل شاکی حاضر شده و مدعی بوده که برای رمالی در زمانی که وی حاضر می شود فردی در منزل حاضر نباشد.

بازداشت رمالی در شهر ری که با بیهوش کردن زنان از آنان سرقت می کرد

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم پس از حضور در خانه و اطمینان از تنها بودن زنان جوان با دادن یک نوشیدنی که مدعی بوده این نوشیدنی را جادو کرده است زنان جوان را بیهوش و بلافاصله با سرقت اموال با ارزش از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بررسی های اولیه، اطلاعاتی از این مرد جوان به دست نیامد تا اینکه با روش های کشف جرم و تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد که متهم به دفعات مرتکب سرقت به همین شیوه شده است و تعدادی از زنان جوان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

این مقام انتظامی گفت: با به دست آمدن این سرنخ ها تحقیقات پلیسی تکمیل و ماموران موفق شدند با انجام چندین عملیات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در شهرستان ری شناسایی کنند و پس از هماهنگی های قضائی، این شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش یک رمال اعتراف کرده است و با دستور قضائی انتشار تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

وی از شهروندان خواست: در صورتی که بدین شیوه در دام سرقت یا آزار و اذیت و دیگر جرایم احتمالی این مرد فریبکار قرار گرفته باشند متهم را شناسایی کنند و برای تشکیل پرونده و پیگیری شکایتشان به پلیس اطلاعات شهرستان ری واقع در خیابان فدائیان اسلام جنوب نرسیده به میدان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

سارق مامورنما بازداشت شد

بازداشت رمالی در شهر ری که با بیهوش کردن زنان از آنان سرقت می کرد



سرهنگ طرهانی از دستگیری سارقی مامور نما که با معرفی خود به عنوان مامور از مال باختگان اخاذی می کرد، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماه گذشته مرد جوانی به کلانتری ۱۷۵ باقر شهر این فرماندهی مراجعه و از اخاذی و سرقت توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که خود را مامور یکی از ارگان ها معرفی کرده بود، شکایت کرد.

وی گفت: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار کرد، در حال تردد در خیابان اصلی باقر شهر بودم که راننده خودرو پژو پارس با مراجعه به من مدعی بود که مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر است و من از مواد مخدر استعمال کرده ام و به بهانه عدم معرفی به مراجع قضائی کلیه اموال با ارزش همراهم را سرقت و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی ابزار داشت: با دریافت شکایت، ماموران کلانتری باقر شهر تحقیقات پلیسی را آغاز و با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده شهرستان "ری" شناسایی کنند و پس از هماهنگی های قضائی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم تجهیزات نظامی تقلبی کشف شد، گفت: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار کرد از شهروندان به دفعات مختلف به همین شیوه مرتکب سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با تحقیقات پلیسی تا کنون ۳ مال باخته شناسایی و متهم با دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم در اختیار ماموران این فرماندهی قرار دارد.