14021106000470 Test PhotoN

گروه حج و زیارت خبرگزاری فارس؛ معاون بین‌المللی بنیاد گوهرشاد زهرا اوسطی در دومین محفل بزرگ بانوان قرآنی جهان اسلام که امشب ۶ بهمن در کیش برگزار شد، گفت: قرآن به ما می‌گوید که بانوی گرامی باهوش باش. اگر می‌خواهیم در مسیر قرآن باشیم در در زندگی آن را سرلوحه قرار دهیم، باید با درایت پیش رویم.

وی با بیان اینکه باهوشی و دانایی مشخصات حرکت رو به جلو در مسیر هدایت است، افزود: بانوی قرآنی درک حقیقت را دنبال می‌کند و باعث می‌شود تصمیم آگاهانه بگیرد. نباید فراموش کنیم که بانوان در رأس حکومت خانواده هستند. یک خانواده قوی توسط یک زن قوی ساخته می‌شود و خانواده قوی باعث ساختن جامعه قوی می‌شود. بنابراین قوت عقل و درایت بانوان

اوسطی با اشاره به اینکه بانوانی که با آیات الهی عجین هستند، نماینده صلح بین مملکت‌ها و اجتماع‌در جامعه رواج یابد، توسط بانوان آن جامعه صورت می‌گیرد. بنابراین اگر به مشکلات اجتماعی برمی‌خوریم و ارتباطات بین جوامع را درست مدیریت نمی‌کنیم، باید توجه داشته باشیم که بانوان جامعه مورد تهدید قرار گرفتند. 

همچنین فعال قرآنی سوریه الزلزله گفت: خداوند را شاکریم و از ایران تشکر می‌کنیم چنین محفل قرآنی برگزار کردند. همانطور پیامبر فرمودند «اگر دچار سردرگمی شدید، به قرآن تمسک کنید» بر ماست که به کتاب الهی پناه بیاوریم و از گمراهی نجات پیدا کنیم.

در پایان مراسم نیز از بانوان فعال قرآنی از کشورهایی همچون پاکستان، سوریه، اندونزی تجلیل شد.