156929405

مرحله رفت از نخستین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان باشگاههای کشور شامگاه پنجشنبه با صدرنشینی گیلان در رشت پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در پایان این رقابتها تیم فولاد درخشان گیلان با کسب ۳۵۹.۵ امتیاز صدرنشین این رقابتها شد، تیم خراسان رضوی (الف) با کسب ۳۴۸.۵ امتیاز دوم و تیم خراسان رضوی (ب) با ۳۳۲.۵ امتیاز سوم شد.

در رقابتهای انفرادی نیز در وزن ۴۹ کیلوگرم زهرا زمردی از تیم وزنه برداری فولاد درخشان گیلان، در وزن ۵۵ کیلوگرم پرنیان پیش بین از هیات وزنه برداری اصفهان در وزن ۵۹ کیلوگرم بهنوش باقرزاده از تیم شهید نصیری یزد و در ۶۴ کیلوگرم سیده غزاله حسینی از خراسان رضوی(الف) عنوان نخست را کسب کردند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ریحانه کریمی از خراسان رضوی(الف)، وزن ۷۶ کیلوگرم ندا زارعی از هیات وزنه برداری اصفهان، در ۸۱ کیلوگرم پانیا فرنوش کیا از هیات وزنه برداری اصفهان، ۸۷ کیلوگرم نگین پاک نژاد از تیم شهید پاک نژاد یزد و در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم سارا صفاوردی از تیم شهید نصیری یزد عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

دور رفت از نخستین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بانوان باشگاههای کشور از صبح پنجشنبه با حضور تیمهای هیات وزنه برداری اصفهان، مدیران خودرو همدان، دختران ایران زمین قزوین، شهید نصیری یزد، شهید پاک نژاد یزد، خراسان رضوی(الف) و (ب) و فولاد درخشان گیلان در خانه وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو رشت آغاز شده بود.

نخستین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بانوان باشگاههای کشور در ۲ مرحله برگزار می شود که مرحله برگشت و نهایی این مسابقات اسفند ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

در پایان مرحله برگشت، امتیازات تیمهای شرکت کننده در هر ۲ مرحله رفت و برگشت محاسبه و در نهایت تیمهای برتر معرفی خواهند شد.