زن ۶۱ ساله انگلیسی که نامزد پنهانی همسرش را به خاطر حسادت به قتل رساند، به اتهام قتل دستگیر شد. او روز دوشنبه در دادگاه سلطنتی گیلدفورد انگلیس محکوم می‌شود.

قتل و حسادت

همشهری‌آنلاین: به نقل از میرر، سال گذشته سارا مک کنزی، ۶۱ ساله اهل آش، سارا که از رابطه پنهانی همسرش ترور دیبنا، با نامزد قبلی‌اش جوی بولتون ۵۹ ساله باخبر شده بود، همه تلاشش را برای احیای مجدد رابطه‌شان کرد تا همسرش را پس بگیرد، اما ترور به سارا گفت که قرار نیست جوی را ترک کند.

سارا حتی انباری ترور را که پر از وسایل با ارزش بود، به آتش کشید تا اعتراضش را به او نشان دهد. اما این اقدام نیز نتیجه‌ای نداشت. سارا که نمی‌توانست با این موضوع کنار بیاید، نقشه هولناکی کشید و در موقع مناسب آن را به اجرا در آورد.

۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، سارا به خانه جوی رفت. سارا به جوی حمله کرد و با جسم سنگینی چندین بار به سرجوی ضربه زد و وقتی از مرگ او مطمئن شد، از صحنه جرم فرار کرد. بعد از حمله به جوی، سارا سعی کرد آثار جرم را پنهان کند، لباس‌هایی را که پوشیده بود و سلاح مورد استفاده را دور انداخت. او برای از بین بردن اثر خون حمام کرد و سپس همه جا را تمیز کرد. همچنین سعی کرد به زندگی عادی خود ادامه دهد. طبق معمول سر کار رفت، حتی برای پر کردن ماشینش به پمپ بنزین رفت.

قتل فجیع زنی به خاطر حسادت زنانه | این جنایت چگونه صورت گرفت؟

پلیس در جریان مرگ جوی قرار گرفت و تحقیقات خود را آغاز کرد. در تحقیقات پلیسی یک دی ان ای در زیر ناخن جوی کشف شد که بعدها مشخص شد متعلق به ساراست.

شروع قتل‌های سریالی پس از آزادی از زندان | قاتل مخوف چگونه به دام افتاد؟

پلیس سارا را در ۱۱ می ۲۰۲۳ در خانه‌اش دستگیر کرد، اما سارا در بازجویی‌ها این اتهام را رد کرد و یک داستان تخیلی برای پلیس تعریف کرد، او گفت: همان روز جنایت یک زن برای سرقت کیفم به من نزدیک شد و صورت و بدنم را خراش داد و موهایم را کند. سارا به پلیس گفت که فکر می‌کند زن به دنبال دی ان ای او بوده است. سارا سعی کرد پلیس را متقاعد کند که همان زن سارق به جوی حمله کرده است. اما در تحقیقات بعدی پلیس از خانه سارا، اثری از خون جوی در حمام شناسایی شد و پلیس مطمئن شد که سارا قاتل است.

سارا پس از یک محاکمه ۵ هفته‌ای در دادگاه سلطنتی گیلدفورد بارها سعی کرد روند پرونده را تغییر و خود را بی‌گناه نشان دهد، اما نتوانست هیئت منصفه را قانع کند. سرانجام به قتل اعتراف کرد و مدعی شد این اقدام را برای پس گرفتن همسرش انجام داده است. بنابراین سارا به جرم قتل و انحراف مسیر پرونده، مجرم شناخته شد. سارا مک کنزی روز دوشنبه در دادگاه سلطنتی گیلفورد محکوم خواهد شد.