Poiujpio

 می‌دانید جهان در حال کشیدن نقشه بوده است؟ می‌دانید قرار است اجرای این نقشه از کجا آغاز شود ؟ می‌دانید در نزدیکی یک جنگ تمام عیار هستیم؟

امروز شاهد تحول  فرهنگی شگرفی  در جهان هستیم ، تحولی که "زن ایرانی" اسم رمز   آنست. تحولاتی که از ایران آغاز شده ، و زن ایرانی را  نشانه رفته، فقط و فقط یک فراخوانِ عادی نیست یک نقشه جهانیست.

نیرنگهایی است که در ورای آن آسیب پذیرترین قشرِ جامعه و در عین حال  قوی‌ترین و با ارزش‌ترین نیمه جامعه بشری را برگزیده‌اند. زنی که خود نیمی از جامعه است و نیم دیگر  هم زاییده اویند.

آنها با القاء شعارهایی چون:  زن، زندگی، آزادی در پی آنند تا هدایتگر مسیر باشند و با ایجاد آشوب، هرج ومرج  و  آشفتگی فکری از خصایص آسیب پذیر زن استفاده کنند.

آنان خواستار جنگ هستند! آری جنگ  !!!

امروزه جنگ  سخت تر، خانمان براندازتر و پر هزینه تر است، برایش کمپین تشکیل می دهند، به خیابان می ریزند،  چهره‌های بین المللی به دفاع از وی برمی‌خیزند و او  را مظلومه‌ای می دانند در بند !

بله دربند! !!!!

جالب نیست؟ حتی در دفاع از زن ایرانی او را همانگونه که دلشان می خواهد می نگرند ، زنی در بند تحجر ، افراطی گری ، بی دست و پا که نیاز به حمایت دارد (دفاعشان هم جالب است و خودخواهانه)

حالا چرا زن ایرانی ؟  تاریخ ایران ثابت کرده زن ایرانی در هر برهه از تاریخ و تغییرات تاریخی _حکومتی ، سرافرازانه به میدان آمده و حامی مرد ایران زمین ،  دوشادوش وی در نقش‌های مختلف همسری مادری ، غیور و دلسوز زمانه و اندیشمند ، از فرهنگ ، هویت و میهنش دفاع کرده است ، از آتوسا زن خشایار شاه که نخستین شاعر  ایرانی و پوراندخت نخستین زنی که در دوره ساسانیان به سلطنت رسید و بیش از ده کشور آسیایی را حکمرانی می کرد تا بی بی خانم استر آبادی ، نجم السطنه ، زینب پاشا (مبارز تبریزی ), بی بی مریم بختیاری ، صدیقه دولت آبادی (فعال حقوق زنان)،  فروغ فرخزاد ، پروین اعتصامی، مهرانگیز دولتشاهی (اولین سفیر زن ایران)،.......فاطمه کاتب( بانوی هنر ایران) _ دکترای معماری ) ،آلنوش طریان ( مادر نجوم ایران )،شهین اعوانی (بانوی اخلاق و فلسفه)، شکوه نوابی نژاد ( مادر علم مشاوره در ایران )روح انگیز کراچی ( شاعر و نویسنده و پژوهشگر )، زهره زرشناس ( بانوی سغد) و مینو محرز و  هزاران زن توانمند ایرانی فارغ از نگاه سیاسی و اعتقادی که از گذشته تا به امروز مولد شکوفایی تاریخ این سرزمین بودند  ..

زن ایرانی خود بطن شعار زن زندگی آزادیست.

زندگی می آفریند ، عشق می ورزد و آزاده و بی همتا در اعتقادات و باورش آزادی خلق می کند تا آنجا که موجب هراس دشمنان جهان شده آنها از عشق زن ایرانی در هراسند چون می دانند برای زن ایرانی غیرت ، همت ، استواری و خلق کردن جنسیتی نیست ، هر کجای این نقطه ی خاکی باشد قلبش برای ایران است و آرمانهایش در ایران جاریست .

می دانند زن ایرانی خود را فدا می کند تا پرچم سه رنگش در اهتزاز برقصد .

چون می دانند زن ایرانی همانیست که طلایش را می دهد تا کشورش زیر سایه اجنبی نباشد زن ایرانی برای حفظ حجابش از خانه بیرون نمی رود و ماهها درب خانه به روی خود می بندد.

زن ایرانی خود را آتش می زند تا بدست دشمن نیفتد ، زن عاشقانه های همسری را در خفای وجودش حبس می کند و عاشقانه ساک رفتن  همسرش را می بندد و برای دفاع از حرم اهل بیت راهی میدان جنگ  می کند ، زن ایرانی عشق می زاید ، عشق پرورش می دهد و عاشقانه فرزندش را در راه حفظ میهنش راهی میدان جنگ می کند.

زن ایرانی از کودکی حیا را تزریق وجود دخترش می کند و غیرت را در وجود پسرش پرورش می دهد. اینهاست که برای دنیا کمی غیر قابل هضم است.

حال امروز بعنوان زن ایرانی ،  تصمیم گیرنده ام که سوار موجشان شوم ،  عروسک منفوری چون مصیح علی نژاد ها باشم وبازیچه فریبکاران و دسیسه چینهای منفور  جهانی باشم  و  تمدن چندین هزار ساله ایرانی را زیر پا بگذارم!

و یا به پاسداشت حرمت مادران شهید کشورم ، خون زنان شهیده و مردان شهید و آرمان‌هایمان، حیای فریبای بانوی ایرانی به رخ کشم و نقاب از چهره ی فریبکاران معاند بردارم و به جهان ثابت کنم من هستم نه آنگونه شما می خواهید ، من بازیچه هیچ جناح ، فرقه و سیاستی نیستم .

من یک زنم از ریشه آریایی ، فراتر از فرهنگ جهان و دینی کاملتر از همه ی دین ها

من یک زنم ، زنی آزاده و استوار و ثابت قدم  در  عقاید ایرانی ، باورهای دینی و هنجارهای اجتماعی.

صدیقه غریبی - کارشناس رسانه ، حوزه زن و خانواده