4

در راستای تحقق برنامه های حقوق شهروندی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به منظور گفتگو با مردم شریف استان و پاسخگویی به سوالات آنان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت 10 تا 11 صبح پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی استان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی بودند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این ارتباط تلفنی به سوالاتی در بخش آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه ها، بررسی وضعیت کتابخانه‌های نابینایان و کتابخانه مرکزی ساری پاسخ دادند.

ولیپور در حاشیه این حضور بیان کرد: حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با مطرح کردن مشکلات به صورت مستقیم با مسئولان و پیگیری درخواست‌ها بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و باعث کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به مشکلات بوده که این امر در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.

وی افزود: ارائه پیشنهادات و انتقادات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.