Index

فرمانده پایگاه نیروی هوایی محمودآباد به همراه مسئول نمایندگی این مجموعه با هدف همکاری مشترک و توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

سرهنگ آهنگری فرمانده پایگاه نیروی هوایی محمودآباد به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه مجموعه، با هدف همکاری مشترک و توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای و راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی با آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این نشست با قدردانی از توجه مسئولان پایگاه نیروی هوایی محمودآباد به امر کتاب و کتابخوانی بر لزوم راه اندازی کتابخانه مشارکتی در این مرکز تاکید کرد.

ولی‌پور با اشاره به اختصاص سهمیه کتاب و نشریات برای کتابخانه‌های عمومی مشارکتی و تامین نرم افزار کتابداری و ارایه آموزش‌های تخصصی، توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی گفت: تمامی موسسات و سازمان های حقیقی و حقوقی که زیرساخت ها و بستر مورد نیاز کتابخانه ای داشته باشند، می توانند از حمایت این اداره کل برای راه اندازی کتابخانه مشارکتی بهره مند شوند.

وی از آمادگی برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و کتابخوانی با راه اندازی کتابخانه مشارکتی در این مرکز خبر داد و افزود: کتابخانه مشارکتی در دانشگاه نیروی دریایی ارتش در شهرستان نوشهر فعال است و امیدواریم این کتابخانه در پایگاه نیروی هوایی محمودآباد دایر شود.

سرهنگ آهنگری فرمانده پایگاه نیروی هوایی محمودآباد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی، در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی های عمومی جامعه نقش به سزایی دارند گفت: این مرکز دارای ظرفیت قابل توجه از نیروهای جوان و خانواده های آنها است که علاوه بر فراگیری آموزش‌های نظامی در اوقات فراغت از برنامه های مختلف فرهنگی از جمله کتابخوانی استفاده می‌کنند.

در این دیدار امکانات و زیرساخت های این پادگان جهت راه اندازی کتابخانه مشارکتی بررسی شد.