Photo 20220706 005431 2

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با صدور پیامی، روز قلم را به اهالی فرهنگ دوست، فرهیختگان و نویسندگان استان تبریک گفت.

آرزو ولیپور  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با صدور پیامی به مناسبت  14 تیر « روز قلم» این روز را به اهالی فرهنگ دوست، فرهیختگان و نویسندگان استان تبریک گفت.

 در این پیام آمده است؛

14 تیرماه به عنوان «روز قلم» فرصتی است برای یادآوری منزلت و حرمت قلم و صاحبان آن که عمر خود را برای ارتقای فرهنگ و هنر این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشته‌اند، به این بهانه یادی می کنیم از اساتید فرهیخته‌ی کشور و استان و جامعه‌ی اهل قلم که وجودشان موجب، توسعه و پیشرفت جنبه های مختلفی از فرهنگ و هنر این مرز و بوم شده است.

در این میان، همگام با خادمان اهل قلم، اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با حمایت از اهالی فرهنگ، قلم و اندیشه، سعی داشته با اجرای طرحهائی همچون نشست های ادبی، معرفی کتاب، رونمایی از کتاب های فاخر نویسندگان استان، انجام فعالیتهای ادبی و فرهنگی، برگزاری جلسات نقد کتاب و ... قدمی در جهت تقدیر از ساحت مقدس قلم و ترویج فرهنگ منبعث از آن بردارد.

 اینجانب ضمن تبریک روز قلم بر اصحاب فرهنگ و بالاخص نویسندگان فرهیخته در جای جای کشور عزیزمان و استان مازندران امیدوارم  با حمایت بی دریغ از اهالی فرهنگ و قلم، یاری رسان این عزیزان در توسعه هرچه بهتر فرهنگ و  فعالان حوزه کتاب باشیم.