1

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با هدف هم افزایی بین دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی با رئیس پارک علم و فناوری استان دیدار کرد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران به همراه جمعی از همکاران ستادی اداره کل، به منظور ایجاد رویه مشترک و هماهنگ در پیشبرد پروژه های در حال ساخت و تعاملات بین دستگاهی  با قربانعلی نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران دیدار و گفتگو کرد.

ولیپور در ابتدای این دیدار با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای رئیس پارک علم و فناوری مازندران، تصریح کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی با کمک و همراهی مجموعه هایی چون پارک علم و فناوری میتواند خدمات شایسته تری در شان و ارزش به کتابخوانان و مخاطبان خود در سطح استان ارائه کند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب بین دو دستگاه در خصوص احداث کتابخانه عمومی برادران لر در شهرستان نوشهر ، این اتفاق را نمونه موفقی برای همکاری های  خوب بین دستگاهی در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست.

وی افزود: همه توان مرتبط برای تکمیل کتابخانه عمومی برادران لر نوشهر ، همراه و همدل شدند تا این پروژه فرهنگی در کمتر از یک ماه آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان ملی و استانی افتتاح شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل و همکاران کتابخانه های عمومی استان از آمادگی کامل پارک علم و فناوری برای حمایت از کتابخانه ها خبر داد.

قربانعلی نعمت زاده گفت: کتابخانه های عمومی علی رغم نقش فوق العاده در ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه ، نیازمند عنایت ویژه دستگاه های متولی امر آموزش، علم، فرهنگ و هنر هستند تا با همدلی و همراهی بتوانند فضاهای مطالعاتی مطلوب جامعه را فراهم سازند از همین رو پارک علم و فناوری مازندران با تمام توان در کنار کتابخانه های عمومی می ایستد و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد افتتاح کتابخانه برادران لر نوشهر خواهیم بود وعده کرد تا در اسرع وقت اقدامات پایانی آماده سازی کتابخانه  صورت بگیرد و مجموعه در دست بهره برداری قرار گیرد.

نعمت زاده گفت: امیدواریم در کنار هم فصل جدیدی از همکاریهای مشترک را آغاز کنیم و با اهداف فرهنگی مشترک با افزایش تعاملات اتفاقات خوبی رقم زده می شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه کتابخانه به عنوان نهادی عمومی خدمات بسیار زیادی به مردم کتابخوان و فرهنگ دوست استان ارائه می کند، بر ضرورت همراهی و همکاری دوطرفه تاکید کرد.

گفتنی است، پروژه کتابخانه برادران لر نوشهر به همت خیر محترم در نوشهر آغاز و با مشارکت معاونت فناوری ریاست جمهوری تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.