Dba99a078f364941a29556cb97211d48

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: از فرمانداران جدید که قشر جوان و کتابخوان هستند انتظار داریم سایر مدیران را در این بخش همراه کنند تا بتوانیم کتابخوانی را در اولویت بخش فرهنگ قرار دهیم.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه شورای معاونین اداره کل، در دیدار نوروزی با فرماندار آمل دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: امیدواریم با تلاش همه فرمانداران و مدیران، شاهد آثار و برکات ارزنده فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج موثر این فرهنگ در سطح جامعه و به خصوص بین خانواده ها باشیم.

وی بیان کرد: با گسترش فرهنگ کتابخوانی، انگیزه مطالعه افراد بالا رفته و بر سواد و اعتبار اجتماعی مردم جامعه افزوده می شود.

ولیپور تصریح کرد: از فرمانداران جدید که قشر کتابخوان هستند انتظار داریم سایر مدیران را در این بخش همراه کنند تا بتوانیم
کتابخوانی را در اولویت بخش فرهنگ قرار دهیم.

ولیپور خاطرنشان کرد: شورای و شهرداری گذشته آمل قول داده بودند زمینی برای ساخت کتابخانه اختصاص دهند که مشکل آن هنوز حل نشده است و امیدواریم با تلاش مسئولان به سرانجام برسد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات جریان ساز و اثرگذار اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اظهار کرد: ما در حوزه کتاب و کتابخوانی وظایفی داریم که باید پیگیر باشیم.

سید عباس حسینی قول پیگیری اختصاص زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی در این شهرستان را تا حصول نتیجه داد.

وی خطاب به مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی هر طرح و برنامه ای که به فرهنگ کتابخوانی کمک می‌شود من به عنوان فرماندار با الویت بیشتر در کنار شما هستم.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در ادامه از کتابخانه های شهرستان با هدف تبریک سال جدید بازدید و با همکاران و کتابداران دیدار کرد.