D7dfbc0b82c149f2ae190645201f4bd1
فرماندار جویبار با اشاره به اینکه کتاب یک جهان شگفت انگیز است، گفت: باید طوری شود کتابخوانی جزئی از عادت زندگی روزمره مسئولان و مردم شود.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در دیدار با کمال رستمعلی فرماندار جویبار با تبریک سال جدید اظهار کرد: توجه به مقوله خیرین کتابخانه ساز موضوع مهمی است که توسط اداره کل کتابخانه های استان بدرستی مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار جویبار فردی کتابخوان و دلسوز حوزه کتاب و کتابخوانی است بیان کرد: باید از تمام ظرفیت های شهرستان در جهت ارتقاء کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: ما در کتابخانه های خیر ساز امکان تخصیص بودجه نداریم ولی با پیگیری های انجام شده برای پروژه کتابخانه شهیدان معلمی دنبال ردیف بودجه هستیم.

ولیپور خاطرنشان کرد: پروژه کتابخانه لاریم هم که مبلغ کمی برای اتمام کار مانده که این هم کمک خیرین شهرستانی را می‌طلبد تا هرچه زودتر افتتاح شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار نیز در این دیدار گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل یکدیگر بتوانیم وضع موجود را بهبود بخشیم تا بستر برای کتابخوانی در این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب یک جهان شگفت انگیز است، افزود: باید طوری شود کتابخوانی جزئی از عادت زندگی روزمره مسئولان و مردم شود.

رستمعلی تصریح کرد: مدیری با مشغله‌ای بالاتر از مقام معظم رهبری که نداریم، چطور مدیران ما فرصت نمی کنند که با بهانه مشغله ای کاری از کتابخوانی فاصله بگیرند ؟

وی گفت: مدیران با اهمیت دادن به کتاب آرامش بیشتری دارند و می توانند تصمیمات خردمندانه و مبتنی بر نظرات کارشناسانه بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن دیدار با کتابداران شهرستان، به همراه فرماندار جویبار از پروژه های در حال ساخت شهیدان معلمی و کتابخانه لاریم بازدید و دستوراتی برای تکمیل پروژه داده شد.

گفتنی است کتابخانه شهیدان معلمی در زمینی به مساحت ۲۸۵ مترمربع با ۳۰۰ مترزیربنا در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین در طی مسیر نیز از کمپ نوروزی جمعیت هلال احمر بازدید شد .