Index

وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه شورای اداری چالوس درباره تخصیص اعتبار مناسب جهت تکمیل پروژه کتابخانه عمومی شهید هرج پور دستوراتی را صادر کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان چالوس همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به مازندران با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان چالوس و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی امامت چالوس برگزار شد.

علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس در این جلسه به تشریح مسائل ومشکلات منطقه در زمینه های مختلف از جمله کمبود آب شرب شهرهای چالوس، هچیرود، مرزن آباد وتامین بودجه برای کتابخانه مرکزی شهید هرج پور که این از اولویتهای شهرستان بود و١٢٩  روستاهای تابعه این شهر ها، مشکل زیر ساخت چالوس ،هچیرود و مرزن آباد ورفع این مشکل قبل از تکمیل آزاد راه، مشکلات مسکن مهرو دور شدن آن از جامعه هدف، شهرک صنعتی ومشکلات مرتبط به آن از جمله رفع مشکل وتسهیل در حمل ونقل مواد اولیه مورد نیاز واحد های تولیدی،انتقال محصولات وتولیدات این شهرک به بازار مصرف،بهسازی و آسفالت راه های روستایی ،تکمیل مصلای نیمه تمام چالوس با کار بری متنوع فرهنگی پرداخت وبطور جدی از وزیر اقتصاد ودارایی،به عنوان بررسی کننده مشکلات منطقه در این سفر، خواست تا با پیگیری جدی نسبت به رفع این گونه مشکلات اقدام شود.

خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی بعد از گزارش فرماندار چالوس دستورات مساعد برای تخصیص اعتبار مناسب جهت تکمیل پروژه کتابخانه عمومی شهید هرج پور را اعلام کرد.

گفتنی است، پروژه کتابخانه عمومی شهید هرج پور چالوس در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، در دو طبقه به زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در دست احداث است و تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

زمین این کتابخانه توسط خانواده شهید غلامحسین هرج پور اهدا شده است.