3 1

ویژه برنامه فجر دانایی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در کتابخانه های عمومی مازندران در حال برگزاری است.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متعددی به همت اداره کل کتابخانه ها و کتابداران در کتابخانه های عمومی استان آغاز شده است.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران در راستای شعار محوری دهه فجر سال جاری «جشن ملی ۱۴۰۰» با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح استانی، شهرستانی و کتابخانه‌ای در خدمت اعضا و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

این‌برنامه‌ها با هدف پاسداشت روزهای امیدبخش پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری خاطره ایثار، همدلی، اتحاد، وحدت، مقاومت و در نهایت پیروزی مقتدرانه ملت سربلند ایران اسلامی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رنگ بندی ستاد ملی کرونا در حال برگزاری است.

در ویژه برنامه فجر دانایی که از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد، برنامه‌های شاخص فرهنگی از جمله نمایشنامه‌خوانی، قصه گویی، شعرخوانی، نشست کتابخوان، محفل ادبی و معرفی کتاب‌های حوزه انقلاب اسلامی اجرا می شود.

همچنین در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی پویش «جهاد تبیین» در بستر فضای مجازی با هدف معرفی کتاب های انقلاب، تبیین معارف ناب انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی شده است.

نصب و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی بر سر درب کتابخانه‌های سراسر استان یکی دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران است که در ایام دهه فجر اجرا شد.