11

با حضور آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در دفتر حوزه علمیه خواهران، تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه های مشترک را امضا کردند.

 آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با محمد جواد قائمی در دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران دیدار و گفتگو کرد.

ولی‌پور در این دیدار با گرامی داشت دهه بصیرت و حماسه ۹دی افزود: ما اگر ذائقه مردم را خوب بشناسیم و برنامه های متنوع و خوبی داشته باشیم، مردمان کتابخوانی داریم که در کشور نمونه‌اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به وجود بیش از ۲میلیون عنوان کتاب در کتابخانه های استان افزود: در بخش مخزن با وجود کتاب‌های عمومی و تخصصی به صورت مجزا منابع موجود دارد که ما با امضای این تفاهم نامه میتوانیم اشتراک گذاری منابع انجام بدهیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران نیز در این دیدار اذعان داشت: در جریان تمامی برنامه های خوب شما که پیشگام در عرصه فرهنگ استان می‌باشید هستم و از این اقدامات شایسته به زعم خودم تقدیر میکنم.

حجت الاسلام قائمی  با اشاره ۲۲مدرسه فعال در حوزه سرزمینی افزود: حدود ۶هزار طلبه در مراکز ما مشغول هستند که از مقطعه تحصیلی کارشناسی تا دکتری را پوشش میدهیم.

وی افزود : بر خلاف دیگر نهاد ها و دستگاه های آموزشی که کتابخانه در حاشیه است،  کتابدار و کتابخانه های ما با اجرای طرح های فرهنگی، پیشرو در برنامه های پژوهشی و علمی ما هستند.

ما با هدف همکاری های بیشتر کتابخانه های عمومی شهرستان ها و افزایش توان نیروهای کتابدار و استفاده از ظرفیت اساتید در دو مرکز از شما جهت امضای تفاهم نامه دعوت کردیم تا مارو همراهی و حمایت کنید.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.