5

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه حمایت خیرین کتابخانه ساز کاهش دغدغه های فرهنگی را به همراه دارد، گفت: جلب اعتماد خیرین بزرگترین سرمایه ما در کتابخانه های مازندران است.

 آرزو ولیپور در جلسه انجمن خیرین کتابخانه های عمومی شهرستان کلاردشت که با حضور فرماندار، خیرین، وراث مرحوم میار نعیمی ، رئیس ادارات ، شورا و سرپرست شهرداری کلاردشت برگزار شد با قدردانی از خانواده  مرحوم میارنعیمی اظهارکرد: ساخت پروژه کتابخانه عمومی مرحوم میارنعیمی به همت خانواده دغدغه مند میارنعیمی و مسئولان شهرستان در حال پیگیری و انجام است و امیدواریم مردم منطقه از این کتابخانه بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت خیرین تکمیل این پروژه هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه طی مکاتبه با استانداری پیگیر ردیف اعتباری برای این پروژه هستیم، افزود: کار خیری که یک انسان بزرگ آغاز کرده است نباید بر زمین بماند و باید همه برای اتمام پروژه تلاش کنیم.

ولیپور با اعلام اینکه در چهار سال گذشته 13 کتابخانه عمومی در مازندران ساخته شده است، گفت: از این تعداد هشت کتابخانه با کمک خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اعتبار فرهنگی خوبی نداریم، تصریح کرد: حمایت خیرین کتابخانه ساز کاهش دغدغه های فرهنگی را به همراه دارد.
کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت نیز در این جلسه با قدردانی از حضور مدیرکل و همکاران کتابخانه های عمومی استان، گفت: امیدواریم هر چه زودتر با کمک همه مسئولان پروژه کتابخانه عمومی مرحوم میارنعیمی به بهره برداری برسد.

در پایان هم از خانواده مرحوم میار نعیمی به عنوان چهره ماندگار که به امضای نماینده ولی فقیه در مازندران و رئیس مجمع نمایندگان استان رسیده بود، تجلیل شد.

همچنین بعد از پایان جلسه، از پروژه کتابخانه مرحوم میارنعیمی و کتابخانه های کلاردشت بازدید انجام شد.

پروژه کتابخانه عمومی مرحوم میارنعیمی شهرستان کلاردشت به مساحت ۹۳۰ متر در آذر ۹۷ کلنگ زنی شد و اردیبهشت ۹۸ شروع به ساخت شد و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت دارد.