IMG 8072

صبح امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد از پروژه کتابخانه مرکزی ساری و تالار مرکزی بازدید کرده و دستور تخصیص کامل اعتبار و تکمیل کتابخانه مرکزی و پروژه تالار را صادر کردند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به مازندران، با حضور منصور علی زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از پروژه های نیمه کاره فرهنگی ساری بازدید کردند. 

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران، گزارش کاملی از روند تکمیل و تخصیص اعتبار پروژه کتابخانه مرکزی را ارائه داد و خواستار  تعیین تکلیف اعتبار گذشته و حال این پروژه عظیم فرهنگی شد.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید با اشاره به اینکه باید تکلیف پروژه استانی کتابخانه مرکزی ساری مشخص شود، به معاون توسعه مدیریت و منابع خود دستور داد تا هرچه سریع تر اعتبار کتابخانه مرکزی ساری را تامین کنند و همزمان با پروژه تالار مرکزی این پروژه به سرعت تکمیل و افتتاح شود.

اسماعیلی افزود پروژه تالار تا پایان سال و پروژه کتابخانه مرکزی را در سال آینده تحویل مردم فرهنگ دوست مازندران خواهیم داد.

سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر از پروژه کتابخانه مرکزی ساری بازدید و روند پیشرفت پروژه را بررسی کرد.

مقرر شد در سفر استانی رئیس جمهور در ماه های آینده از این پروژه بازدید شود و تخصیص اعتبار جدید برای تکمیل و تجهیز این پروژه از محل اعتبار سفر استانی تامین گردد.