1030

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسب هفته بسیج با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا دیدار کرد.

همزمان با آغاز هفته بسیج آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و هیات همراه با سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یکی از دستاوردهای ناب انقلاب اسلامی است که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنا شد و حافظ ارزش ها و میراث گرانبهای شهدای انقلاب و اسلام است.

ولیپور یکی از شاخص های مهم هر بسیجی را توجه به کتاب و کتابخوانی و تلاش در جهت رونق این فرهنگ اصیل دانست و ادامه داد: کتابداران کتابخانه های عمومی به عنوان افسران جبهه دانایی نقش تربیتی در جامعه ایفا می کنند.

وی تاکید کرد: تلاش مجاهدانه و جهادی و بسیجی کتابداران کتابخانه‌های عمومی در ایام شیوع ویروس کرونا نیز ادامه پیدا کرد و با استفاده از فضای مجازی در سطح جامعه تسری پیدا کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا نیز در این دیدار از تلاش های مدیرکل و همکاران اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر و قدردانی کرد.

مجیدرضا شعبانی بیان کرد: همه ما باید از تفکر و فرهنگ بسیجی که برگرفته از اندیشه ناب امام راحل هست خوب میراث داری کنیم و آن را به نسل های بعدی سینه به سینه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: تحقق جامعه اسلامی در گرو تحقق استقرار دولت اسلامی است. تا ادارات، سازمان ها، دستگاه های اجرایی و نهادها در تدابیر، انتصابات، تصمیمات و اقدامات خود ، مجری احکام و مفاهیم اسلامی نباشند جامعه ما به سوی تعالی و آرمان خود پیش نخواهد رفت.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: مجموعه ادارات و مدیران و کارکنان دغدغه مند با کوشش و همت خود در حال خدمت رسانی هستند و ما قدردان زحمات بی شائبه همه عزیزان هستیم.

شعبانی بیان کرد: بصیرت افزایی و دانش افزایی از خصوصیات اصلی بسیجی است و کتابخانه های عمومی نقشی مهم در ارتقای بصیرت و دانش اجتماعی در جامعه ایفا می کنند.