3

مسابقات ملی کتابخوانی که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، پویش ملی افطار با کتاب و طریقت سلیمانی برگزار شد، شرکت کنندگان استان مازندران در این مسابقات خوش درخشیدند.

 مازندران از جمله استانهایی است که در بخش کتاب و کتابخوانی و حضور در مسابقات کتابخوانی در سال های اخیر سرآمد بوده و همیشه خوش درخشید.

با پایان یافتن زمان مسابقه کتابخوانی «فرمانده پیشتاز» که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در مسابقات کتابخوانی که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از کتاب «فرمانده پیشتاز» توسط کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار شد، محمدجواد عظیمی و امین نصرالله زاده از استان مازندران برنده این مسابقه شدند.

در پویش افطار با کتاب که همزمان با ماه مبارک رمضان به همت اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار شد، خانم‌ها حمیده هرسج‌ثانی، معصومه باقری و سمانه مشکوری به عنوان برگزیده معرفی شدند.

همچنین در مسابقه ملی کتابخوانی با عنوان «طریقت سلیمانی» که با موضوع وصیتنامه الهی سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، سیده رقیه هاشمی (جویبار)، بتول حسینی و زلیخا آزادیان (چالوس)، سیده محدثه حسینی سرخکلایی (قائمشهر)، سولماز سادات سلیم بهرامی (ساری) موفق شدند در این مسابقه برگزیده شوند.