202010108414245896

نماینده مردم شهرستانهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از شهروندان جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از شهروندان میاندورودی و ساروی جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

جشنواره کتابخوانی رضوی، راهی برای گسترش فرهنگ رضوی با بهره گیری از مطالعه.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای  آشنایی مردم جامعه و کتابخوانان با جنبه های مختلف سیره اهل بیت علیهم السلام و موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین گروه های مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان است .

 جشنواره کتابخوانی رضوی رویدادی ماندگار است که روندی مطلوب در پیش گرفته، باعث شناخت و درک بیشتر ائمه اطهار شده و فرهنگ مطالعه را نیز تقویت می‌کند.

 ترویج فرهنگ اسلام ناب، شناخت ائمه، فرهنگ مطالعه، فرهنگ اسلامی- ایرانی و سبک زندگی را، از خصوصیات بارز جشنواره کتابخوانی رضوی دانست.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی را به وجود آورده است که ضمن بیان ابعاد مختلف شخصیتی امام رضا (ع)، به «مطالعه» که خواسته همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)است، نیز پرداخته شود. به بیان دیگر می توان گفت جشنواره کتابخوانی رضوی در حقیقت راهی برای گسترش فرهنگ رضوی با بهره گیری از «مطالعه و خواندن» است.
 جشنواره در حوزه دینی و فرهنگی با بیانیه گام دوم انقلاب همخوانی دارد، و اقدامی زیربنایی و اساسی در حوزه فرهنگی و دینی است.

اینجانب ضمن خدا قوت و خسته نباشید به کتابداران و تمامی دست اندرکاران اجرای این برنامه مفید، خانم دکتر ولی پور مدیر کل استان و همکارانشان در استان و شهرستانها ، که با هدف جلب مشارکت تمامی اقشار جامعه از سنین مختلف از جمله کودکان نوجوانان و خانواده ها، رویکردی مناسب و هدفمند در جهت تسری جریان کتابخوانی به عمق جامعه است، از همه مردم متدین و کتابخوانان شهرستانهای میاندورود و ساری میخواهم در این جشنواره ارزنده شرکت نمایند.

علی بابائی کارنامی
نماینده مردم شریف شهرستانهای میاندورود و ساری در مجلس شورای اسلامی