Index 1

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند و خانواده های معزز شهدا و ایثارگر، دانش آموزان کتابخوان، سفیران کتاب، کتابداران طلایی و.. تبریک و تهنیت گفت.

، در متن پیام آرزو ولیپور آمده است:

یوم‌ الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌ آموز؛ برگِ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی.

پرچم 13 آبان به عنوان پرچم مقاومت جاودان این ملت همواره برافراشته باقی می‌ماند و کتابخانه های عمومی نیز در روز دانش آموز با مردم انقلابی و سرافراز ایران اسلامی عهد می‌بندد تا فرزندانی مقاوم و در تراز شهیدان و ایثارگران و کتابخوان را برای تضمین ارزش‌های آینده این نظام الهی تربیت کند.

کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان، دانش آموزان را با یار مهربان همراه کردند.

اینجانب، یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.