Photo

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن 8 آبان «روز نوجوان » را به اعضای نوجوان کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن 8 آبان «روز نوجوان » را به اعضای نوجوان کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

8 آبان ماه، سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد،و آن‎گونه بود که حضرت امام خمینی (ره) درباره او فرمودند: « رهبر ما آن طفل ۱۲ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید»

زندگی با کتاب و رشد یافتن با کتابخوانی، هنر زندگی بهتر و ترسیم آینده ای درخشان تر را به ما می آموزد؛ علم و آگاهی بال های پیشرفت شما خواهند بود و می توانید با این بال ها به خداوند نزدیک تر شده و طعم زیبای زندگی در آسمان افتخار و قله های موفقیت را بیشتر بچشید.

این روز را به تمامی اعضای نوجوان و جوان کتابخانه های عمومی استان تبریک گفته و امید است با استعانت از درگاه الهی، همواره با پشتکار و تلاش روزافزون در مسیر روشن دستیابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و کمک به ارتقای شاخص های علمی و کتابخوانی در جامعه، موفق و سربلند باشید.