Screenshot                Chrome

رمان «رویای نیمه شب» مظفر سالاری، در اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با حضور منتقد و كارشناسان و دوست داران كتاب از سراسر کشور به صورت مجازی نقد و بررسی شد.

 نشست نقد و برسی کتاب «رویای نیمه شب» با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری نويسنده كتاب، ابراهیم باقری حمیدآبادی منتقد، مرضیه فلاح کردآبادی معاون امور کتابخانه ها اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران و کارشناسان به صورت ویدئو‌ کنفراس در کشور و با حضور کتابداران سراسر استان برگزار شد.

مظفر سالاری نويسنده كتاب رويای نيمه شب در اين نشست گفت: اين رمان با استفاده از يك حكايت واقعی و بيان يك داستان لطيف و جذاب روايت شده است.

وی هدف از نوشتن اين داستان را تقريب ميان مذاهب عنوان و افزود: اهل بيت(ع) يکی از محورهای وحدت هستند و با ولايت امام عصر(عج) می‌توان دور هم جمع شد.

سالاری بيان كرد: در اين كتاب نحوه شخصيت‌پردازی ها به گونه‌ای است كه خواننده خود را در جايگاه افراد درون داستان قرار می دهد و پندها، اتفافات، شجاعت شخصيت هاشم و نظير آن همه مواردی است كه خواننده با آن همذات‌پنداری كرده و سير داستان را رها نخواهد كرد.

ابراهیم باقری حمیدآبادی به عنوان منتقد در این نشست گفت: كتاب رويای نيمه شب دارای سادگی داستانی خوبی است و روایت قابل فهم و مانوس دارد.

وی بیان کرد: پیچیدگی در جریان روایت دیده نمی شود و سادگی روایت سبب کشش می شود و مخاطب داستان را دنبال می کند.

رمان رویای نیمه شب نوشته مظفر سالاری، داستان عشق یک پسر شیعه به دختری از اهل تسنن است که با عشق دختر حاکم به همان پسر، دچار فراز و فرودهایی می‌شود و در آن به پیرنگ‌های فرعی از جمله تقریب مذاهب نیز پرداخته شده است.