16

در ادامه برنامه‌های کتابخانه های عمومی در آخرین روز هفته ملی کودک برنامه‌ «جشن شعر کتاب و جوانه‌ها» در مازندران برگزار شد.

 به مناسبت هفته ملی کودک ویژه برنامه محفل شعر کتاب و جوانه با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، سفیران کتاب ، نویسنده کودک به صورت ملی در مازندران برگزار شد.

این ویژه برنامه که در آخرین روز هفته ملی کودک در بخش کودک کتابخانه آزادگان ساری برگزار شد با نقالی، معرفی کتاب، شاهنامه خوانی، قصه گویی مازندران و... همراه بود.

بر این اساس ۷ محفل «جشن شعر کتاب و جوانه‌ها» توسط محافل ادبی کودک در استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی، البرز، تهران، یزد و مازندران طی هفته ملی کودک (۱۷ الی ۲۲ مهر ماه) هر روز ساعت ۱۰:۳۰ با همراهی نویسندگان و شاعران و ... به میزبانی این استان‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

حضور در این برنامه‌ها برای عموم آزاد بود و علاقه مندان می‌توانستند از طریق نشانی نشانی  https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در اسکاری روم زیر مهمان این برنامه باشند. این برنامه‌ها همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد (iranpl.ir)،  آپارات (iranpl) و اینستاگرام (iranplir) بصورت زنده پخش شد.