5

در راستای ادامه بازدیدهای میدانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخانه کلارآباد بازید و از نزدیک روند آماده سازی این کتابخانه را بررسی کرد.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با همراهی معاونین اداره کل از کتابخانه عمومی کلارآباد با هدف بررسی آخرین وضعیت و نظارت بر روند آماده سازی و تحویل به اداره کل کتابخانه ها بازدید و در جریان فعالیت‌ها و مسائل مربوطه قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه این بازدیدها به صورت دوره ای در تمامی شهرستان‌ها انجام می شود اظهار کرد: همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده همکاران می تواند موجب پیشرفت کاری و ارتقای خدمات در کتابخانه ها شود.

وی در این بازدید، پویایی کتابخانه ها را به اندازه تنوع کتاب های موجود در آن دانست و گفت: هر چقدر بیشتر کتاب بخوانیم، انگیزه ما برای ترغیب به کتابخوانی بیشتر می شود.

ولیپور تصریح کرد: با تصمیماتی که در این بازدیدها اتخاذ می شود، سرعت تحولات مثبت در کتابخانه‌های عمومی بیشتر شده و رضایت کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی نیز افزایش یابد.

وی در پایان از حسن تعامل شهرداری و‌شورای شهر عباس آباد سپاسگزاری کرد و همکاریهای دوسویه را در جهت تعالی و توسعه فرهنگ بسیار موثر دانست.

کتابخانه عمومی کلارآباد که در اختیار شهرداری است با ۱۲۰۰ متر بنا در دو طبقه شامل کتابخانه و سالن امفی تئاتر در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر ساخته شده است.