3

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده قرارگاه الغدیر شمال کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و مسئولان شهرستانی، گلزار شهدای گمنام فریم ساری غبارروبی و عطرافشانی شد.

 همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام فریم ساری و دیدار با خانواده سه شهید دفاع مقدس و مدافع سلامت با حضور سردار شالیکار فرمانده قرارگاه الغدیر شمال کشور، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، مدیران شهرستانی و مردم شهیدپرور انجام شد.

این برنامه که با هدغ تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و گام نهادن در مسیر حرکت و راه آنها انجام شد، شرکت کنندگان با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

سردار شالیکار فرمانده قرارگاه الغدیر شمال کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به عنوان سند مقاومت و مظلومیت این مرز و بوم در خاطره تاریخ ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه آینده مردم هستند، شهیدان همواره زنده‌اند، تصریح کرد:  همه ما مدیون شهدا هستیم و گرامی داشتن شهیدان به عنوان افرادی که در راه آرمان و عقیده خویش جنگیده و با خون خویش از وطن و ناموس و اسلام دفاع کرده اند، همانند فرهنگ اصیل و پایدار در ادبیات ایران رسم بوده و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.