225773

ششمین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با موضوع «جامعه اطلاعاتی و خدمات دیجیتال در کتابخانه‌های عمومی» میزبان استاد بخش آرشیو و مطالعات دیجیتال دانشگاه اتیک غربی یونان است.

به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد سومین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با موضوع «جامعه اطلاعاتی و خدمات دیجیتال در کتابخانه‌های عمومی» با سخنرانی دافنه کیریاکی-مانسی، استاد بخش آرشیو و مطالعات دیجیتال دانشگاه اتیک غربی یونان برگزار می شود.

دافنه کیریاکی-مانسی که دکترای خود را از دانشگاه تورنتوی کانادا گرفته است، سوابقی مانند مسئول کتابخانه، آرشیو تلویزیون آموزشی و رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش یونان را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ از طریق صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد در این نشانی اقدام، یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد، اینستاگرام و صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آپارات این جلسه را پیگیری کنند.

گفتنی است، سلسله وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» که به همت دفتر پژوهش نهاد با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی، به دبیری منصور کوهی رستمی، استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود، تاکنون به موضوعاتی مانند «توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای»، «طراحی خدمات برای کتابخانه‌ها» و «چرا کتابخانه‌ها متفاوتند» پرداخته است.