AET

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران طی پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان، کارمندان به ویژه کارکنان خدوم کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

در متن پیام آرزو ولیپور آمده است:

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

امسال همزمان شدن هفته دولت با ایام ماه محرم و آغاز به کار دولت سیزدهم را باید به فال نیک گرفت چرا که خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق شعار امسال گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف فراهم آورند.

خدمت در جهت آگاهی بخشی جامعه در حوزه کتاب و کتابخوانی، خدمتی ارزشمند است که در همین راستا و با هدف اشاعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی، همزمان با روز کارمند نشست کتابخوان ویژه کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار می شود.

اينجانب ضمن تبريك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرصت را غنيمت شمرده روز چهارم شهريور ماه كه به پاس تجليل از زحمات كارمندان عزيز به نام روز كارمند نام گذاری شده را به تمامی كاركنان پرتلاش در تمامی قسمت های کتابخانه ها ی عمومی استان تبريك عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشكر و قدردانی می نمايم و اميدوارم با كمك و همكاری همه كاركنان در بهبود كيفيت كليه فعاليت ها و جلب رضای باری تعالی و مردم عزيز موفق‌تر از گذشته حركت كنيم.