Index

در همایش قصه‌های عاشورایی با عنوان «قصه‌های فرات» آنیسا التفاتی قصه‌گوی خردسال مازندران در این مراسم حضور یافت و به قصه گویی از قصه فرات از مجموعه کتاب های قصه عاشورا نوشته پرویز امینی پراخت.

 در ادامه برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کشور در ماه محرم، همایش قصه‌های عاشورایی با عنوان «قصه‌های فرات» امروز 25 مردادماه به ميزبانی استان های بوشهر، مازندران، کرمانشاه، کرمان به صورت مجازی برگزار شد.

در همایش قصه‌های عاشورایی با عنوان «قصه‌های فرات» آنیسا التفاتی قصه‌گوی خردسال مازندران در این مراسم حضور یافت و به قصه گویی از قصه "فرات" از مجموعه کتاب های قصه عاشورا نوشته پرویز امینی پراخت.

این مراسم که به صورت مجازی در اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد با تجلیل از این عضو فعال کتابخانه های عمومی و قصه‌گوی نونهال توانمند استان پایان یافت.

این همایش که در راستای برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ماه محرم از طریق پلتفرم اسکای روم کتابخانه‌های عمومی به آدرس skyroom.online/ch/nwww.ahaad/rabetin  تدارک دیده شده، مورد استقبال رابطين فرهنگی و همراهي كتابداران و كتابخوانان سراسر كشور قرار گرفت.