Photo
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی کتابخانه های عمومی، از 17 زوج فعال کتابخوان در شهرستان‌های استان تجلیل شد.

 آرزو ولیپور طی گفت و گویی اظهار کرد: اول ذیحجه، سالروز ازدواج دو انسان بی همتا مولای متقیان امام علی (ع) و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است، سالروز پیوندی آسمانی که دیگر هیچ گاه مانند آن در تاریخ تکرار نشده است.

وی بیان کرد: امیدواریم جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با ازدواجی آگاهانه، بهنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ورود کتابخانه‌های عمومی به حوزه آموزش مهارت‌های زندگی را متناسب با ضرورت‌های جامعه امروز و امری قابل تحسین عنوان کرد و گفت: از آنجا که مردم به کتابخانه اعتماد دارند و آن را محلی امن برای خود و خانواده خود می‌دانند، آغاز آموزش مهارت‌های زندگی از کتابخانه‌های عمومی با استقبال گسترده عمومی روبه‌رو خواهد شد و بهترین مکان برای اغاز این حرکت محسوب می‌شود.

ولیپور تصریح کرد: در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در هر شهرستان از یک زوج با حداقل ۵ سال عضویت در کتابخانه و فعال کتابخانه ای مجموعا 17 زوج در 17 شهرستان با اهدای لوح و هدیه ای تجلیل شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پایان با گرامیداشت و تبریک سالروز مقدس ترین و زلال ترین ازدواج هستی ، پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ؛ برای همه جوانان ایران اسلامی ، زندگی توام با سربلندی و سرافرازی در پرتو منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه خداوند باری تعالی آرزو کرد.