Photo                 4

نشست دختران کتاب‌خوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در کتابخانه های عمومی سراسر مازندران برگزار شد.

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر سومین نشست مجازی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران  و معاونین اداره کل با دختران فعال کتابخوان عضو کتابخانه های عمومی استان همزمان در سراسر استان در دفتر مدیرکل برگزار شد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، دختران را مظهر مهر و محبت و عطوفت دانست و گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) پرچمدار عفت و حجاب کامل است و امروز دختران ما به چنین اسوه شایسته افتخار می‌کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران افزود: آنچه حضرت معصومه سلام الله علیها را از سایرین جدا میکند، علاوه بر امامزادگی و عفت و‌‌اکدامنی ایشان، درجه بالای علم و‌فضیلت ایشان است که مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: ما برای ساختن فردایی بهتر که لبریز از آگاهی، مهربانی و عطوفت باشد، نیاز به دخترانی داریم که به سلاح دین، علم و اخلاق مجهز باشند تا مادرانی شایسته بوده و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها نقشی سازنده ایفا کنند.

وی در پایان از روسای ادارات شهرستانها خواست پیگیر مطالبات و درخواست های دختران کتابخوان در حوزه کتاب و کتابخوانی باشند.

این نشست که در فضای مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد با استقبال بی نظیر دختران کتابخوان همراه شد.

در این برنامه فرهنگی که روسای ادارات شهرستان ها و دختران کتابخوان حضور داشتند از ۵۷ دختر کتابخوان برتر در شهرستان‌ها تجلیل و قدردانی شد.