199780610 3536437263123120 4133886350750720392 N1

دکتر آرزو ولیپور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر خطاب به پدر شهیدش متنی را در صفحه اینستاگرامش به شرح ذیل منتشر کرد : 

دست بگشا پدر! من از این دستها معجزه های هر روزه ات را طلب می کنم .
اینگونه که می خوانی ام اغوش می گشایم به سویت و به یقین می دانی که من در برابر دیدگانت همان کودک سه ساله ای میشوم که روزی با او قرار گذاشته ای که از اسمان مراقبش باشی .
هر سال بی تاب لحظه ای میشوم که به نام بانو فاطمه معصومه که روز دختر است تا در کنارت بنشینم و چشمهایم را برهم گذارم و مشت بگشایم تا ستاره بارانم کنی . درست مثل هر ۴۰ سالی که هر سالش ندانسته و نگفته مرا از ذوق هدیه هایت غافلگیر کردی ...
دخترانه هایم را برایت امروز در بقچه ای پیچیده ام و ارام کنارت واگویه می کنم تا شهر طاعون زده غمدیده ای که از درد مردمانش در چشمانم مچاله شده است در خود دمی اسوده بنشیند .
کاش باران ببارد در ان لحظه که می نشینم در اغوشت تا قطره های زلال ابهایی که روان میشود در شهر عطر حضورت را با خود به خانه های همه دخترکانی ببرد که عکس پدرهایشان را در سنگرهای عشق به وطن قاب کرده اند.
پدر! نکند روزی به نشانی که از صبر و اسقامت و ایمان از تو به ارث برده ام تردید کنی که من امروز از هر لحظه دیگری برای همنشینی با دردهایم و شیرین کردن چای تلخ لحظه هایم توانمند تر و مصمم ترم.
تا تو و پدرانه های هر روزه ات کنارم باشد حال دلم خوب خوب است .... نگران بی تابی های گهگاهم مباش که من با همه دردهایم رفیق و همراهم...

# دکتر_آرزو_ولیپور 

#مدیر_کل_کتابخانه های _عمومی_استان- مازندران