Zett

در جلسه شورای اداری مدیران مازندران که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در رامسر برگزار شد، کتاب «به اضافه مردم» با هدف ترویج کتابخوانی به صورت مجازی معرفی شد.

جلسه شورای اداری مدیران مازندران با حضور احمد حسین زادگان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان  در شهرستان رامسر برگزار شد که طبق روال این جلسات، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ابتدای جلسه به معرفی کتاب پرداخت.

ولیپور در این جلسه کتاب « به اضافه مردم » نوشته روح‌الله رشیدی که به 10  اصل اساسی لازم برای انجام دادن کار فرهنگی  پرداخته است، را معرفی کرد.

کتاب «به اضافه مردم» که از سوی انتشارات (راه یار) در سال 99 منتشر شد تلاش کرده است به استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، برخی اصول و قواعد کار فرهنگی را مرور کند. این اصول ده‌گانه، اگر چه از هم جدا هستند، اما عملاً در دل هم قرار دارند. در واقع ما با یک منظومه نظری و عملی مواجه هستیم. هر اصل به طریقی به اصل دیگر مرتبط است، بنابراین نگاه نقطه‌ ای و جزئی به آن، چندان مفید نخواهد بود.

بعد از معرفی کتاب استاندار مازندران نیز ضمن تشکر از خانم دکتر ولیپور  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به جهت انتخاب و معرفی کتاب خوبی که در جلسه انجام‌ شد  به محورهایی که  در این‌کتاب پیشنهاد شده اشاره کرد و گفت: این محورها در حوزه فرهنگی عالی است و در هر حوزه محورها باید مشخص شود.

وی با اشاره به بخشی از کتاب معرفی شده در حوزه فرصت محوری در حوزه فرهنگی بیان کرد: تمام این محورها در کنار قانون محوری باید مورد توجه قرار بگیرد.