Photo                 2

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در راستای ارج نهادن و پاسداشت مقام خیران، با خانواده خیر کتابخانه ساز مرحوم میار نعمیمی دیدار کرد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه فرماندار شهرستان کلاردشت، معاونین اداره کل و رئیس اداره کتابخانه های عمومی کلاردشت با خانواده خیر کتابخانه ساز مرحوم میار نعمیمی دیدار و گفت و گو کردند.

ولیپور در این دیدار ضمن عرض تسلیت مجدد و تاثر از درگذشت خیر و نیک اندیش استان مرحوم میار نعمیمی، گفت: شرایط کرونایی امکان دیدار با شما خانواده محترم را به تاخیر انداخت چرا که وظیفه ما بود که زودتر از این خدمت شما می‌رسیدیم.

وی تصریح کرد: قطعا نقش موثر این خیر محترم در کارهای خیر، توشه آخرت برای ایشان و مایه رفاه و آسایش نیازمندان در دنیا خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه بذل جان اگر ایثار است بذل مال کمتر از این نیست تصریح کرد: یقین دارم که با فقدان این انسان شریف، احسان و نیکوکاری در خانواده محترم میار نعمیمی کم‌رنگ نخواهد شد و راه روشن آن انسان وارسته همچون گذشته با تمام توان ادامه خواهد یافت.

ولیپور گفت: نام حاج اسفندیار میار نعیمی خیر محترم کتابخانه های عمومی  بدون تردید با نیکی و خیرخواهی، گره خورده و در ذهن و یاد مردم استان و کشور تا همیشه جادوان خواهد بود.

در پایان این دیدار  درباره اتمام پروژه نیمه کاره و تکمیل و تجهیز آن تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد