Photo

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بر عزم جدی کتابخانه های عمومی استان در تکمیل پروژه‌های عمرانی و حرکت در مسیر عدالت فرهنگی در روستاها تاکید کرد.

 آرزو ولیپور به همراه معاون اداری مالی و  کارشناسان ستادی اداره کل در بازدید از پروژه کتابخانه اسبوکلا ساری بیان کرد: با همه توان و تلاش برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان جامعه کتابخوان بویژه در روستاها به عنوان محور توسعه فرهنگی تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با همه مشکلات و تنگناهای مالی، طی سال‌های اخیر، سعی کردیم از نمی‌شودها عبور کنیم و سرانه ی فضای فیزیکی کتابخانه های استان را ارتقا ببخشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ابراز امیدواری کرد با ورود خیرین و توجه بیشتر مسئولین برای اختصاص اعتبارات کافی، شاهد بهره‌برداری از این کتابخانه ها در آینده ای نزدیک باشیم و روستاهای بیشتری را به عدالت فرهنگی نزدیک تر کنیم.

ولیپور اهدای زمین به کتابخانه های عمومی توسط مردم را نشان دهنده توجه به اهمیت مساله کتابخوانی و همت آنها برای توسعه فرهنگ دانست.

وی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی کتابخانه امام حسین(ع) اسبوکلا ساری خبر داد و گفت: این پروژه با مساخت ۲۶۰ مترمربع که توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.