Photo                 7

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پیامی «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران خدوم و دلسوز این عرصه در خانواده بزرگ کتابخانه‌های عمومی تبریک گفت.

 در متن پیام آرزو ولیپور آمده است:

 نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر (تخصص) را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است و روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و تلاش های بی دریغ در پوشش خبری و انعکاس فعالیت‌های کتابخانه های عمومی مازندران در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شایسته تقدیر و قدردانی است.

اینجانب فراسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند بلند مرتبه، برای این عزیزان، توفیق روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.