Photo

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با استاندار مازندران وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی مازندران بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی با احمد حسین زادگان استاندار مازندران دیدار و به وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی  پرداخته شد.

ولیپور در این دیدار ضمن ابراز نارضایتی و ارائه گزارشی از روند کند احداث کتابخانه مرکزی از استاندار مازندران درخواست کرد تا با ورود ویژه در حوزه مجری طرح (  فرهنگ و ارشاد) و‌تخصیص اعتبار کافی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، یکبار دیگر امید به جامعه کتابخوان استان که مدتها در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه عظیم هستند تزریق شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده توسط دکتر نوبخت ، با تلاش و پیگیریهای موثر استاندار مازندران  خبر داد و افزود: با وجود اختصاص این اعتبار،  متاسفانه  طبق بیان مجری طرح، به دلیل  عدم تغییر  نرخ پیمان از ۹۴ به ۹۹  توسط سازمان مدیریت و عدم تعامل وزارت ارشاد با سازمان مدیریت، پیمانکاران پروژه به کندی و بدون بازدهی مطلوب کار را در دست گرفته اند و‌متاسفانه پیگیریهای اداره کل ارشاد استان نیز  به عنوان دستکاه مجری بی اثر بوده است.

استاندار مازندران در این دیدار ، طی برقراری ارتباط با مدیران ذیربط استان و وزارت و سازمان مدیریت بر اهتمام و عزم جدی استان برای تکمیل این پروژه تاکید کرد و به مدیران مرتبط با این پروژه تاکید کرد تا هر چه سریعتر گزارش تسریع در عملیات تکمیل را به ایشان تقدیم کنند.

احمد حسین زادگان افزود : یکی از دغدغه های بنده از ابتدای فعالیتم در استانداری ،تکمیل کتابخانه ی مرکزی بوده و اجازه نمیدهم مردمی که به تلاش و وعده ی ما امید بستند، نا امید شوند.

وی در این دیدار طی تماس تلفنی با مدیران کل ارشاد، دفتر فنی استانداری، حوزه استاندار و مدیر سازمان مدیریت ‌وبرنامه استان با انتقال پیام روشن خود به عنوان مطالبه ی جدی مردم تاکید کرد: همه ی این حوزه های مرتبط ،به یاری کتابخانه های عمومی استان بیایند تا پاسخ افتخارات متنوع و مختلفی که طی این سالها از کتابخانه های عمومی استان به یادگار مانده است را با یک پایان‌خوب بعد بیش از یک دهه انتظار به مردم پیشکش کنیم.

استاندار مازندران از دغدغه و پیگیریهای آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تقدیر کرد و مطالبه گری موثر و اصرار به انجام کار خوب را از ویژگی مفید ایشان نام‌برد.