Photo                 1

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه تعامل شهرداری و کتابخانه ها سبب توسعه فرهنگی می‌شود، گفت: همکاری در این مقطع زمانی بین کتابخانه های عمومی استان و شهرداری بابل می‌تواند نوید بخش اتفاقات مبارکی برای مردم عزیز و‌اهل مطالعه بابلی باشد.

  کیانی شهردار بابل، بیژنی عضو شورا، رییس کمیسیون زیباسازی و فضای سبز و رییس سازمان زیباسازی و سیما و منظر بابل در راستای همکاری دو سویه، با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کردند.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این دیدار با اشاره به ظرفیت شهرستان بابل و تعداد پروژه های نیمه کاره  مانده این شهرستان گفت: طی چند سال گذشته به همت دولت و خیرین گامهای رو‌به رشد خوبی در این شهرستان برداشته شده و شهرداری بابل نیز همواره در پرداخت نیم درصد، جزء شهرداریهای منظم و متعهد بوده است.

وی بیان کرد: همکاری در این مقطع زمانی بین کتابخانه های عمومی استان و شهرداری بابل می‌تواند نوید بخش اتفاقات مبارکی برای مردم عزیز و‌اهل مطالعه بابلی باشد.

 کیانی شهردار بابل نیز در این دیدار در خصوص نگاه کاملا همراه و مشتاق شهرداری بابل در خصوص این همکاری مشترک خبر داد و افزود: قطعا با تعامل و نگاه خوبی که وجود دارد می توانیم امید را به مردم تزریق کنیم و پروژه کتابخانه مرکزی را که بیش از یک دهه انتظار مردم برای بهره برداری آن را شاهد هستیم، به مرکزی پر امید برای مردم فهیم و کتابخوان بابلی تقدیم خواهد شد.

 بیژنی عضو شورای شهر بابل نیز در این دیدار در خصوص دغدغه مردم برای  تسریع در تکمیل این پروژه و همچنین ساماندهی فضای سازمان سیما و منظر شهرداری گفت: تعامل دو‌جانبه شهرداری ‌‌و کتابخانه های عمومی می‌تواند امنیت، شادی و نشاط و پویایی را در این منطقه از شهر برای مردم به ارمغان بیاورد.

در این نشست در مورد همکاریهای دوسویه شهرداری بابل و اداره کل کتابخانه های عمومی  مازندران در راستای فعالیتهای فرهنگی و همچنین  تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی گفتگو ‌شد.