Photo                2

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کتابخانه‌های عمومی در ماه پربرکت رمضان خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای ترویج کتاب و مطالعه است.

صبح امروز(28 فروردین‌ماه) آرزو ولیپور در جلسه کارگروه فرهنگی که با حضور معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل برگزار شد بر تدوین برنامه های فرهنگی اردیبهشت‌ماه و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.

وی بیان کرد: برنامه های فرهنگی جهت درک بیشتر ماه مبارک و کتابخوانی و ترویج مطالعه در دورانی که در خانه هستند تدوین و برنامه ریزی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کتابخانه‌های عمومی در ماه پربرکت رمضان خبر داد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای کتابخانه ‌های عمومی سراسر استان است تا بتوانند با برگزاری برنامه‌ های فرهنگی مذهبی ویژه این ماه پرخیر و برکت در فضای مجازی میزبان خوبی برای اعضای کتابخانه های عمومی باشند.

ولیپور تصریح کرد: فعالیت کتابداران کتابخانه‌های عمومی مازندران در حوزه کتاب و کتابخوانی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا با تداوم برنامه‌ها به اقتضای شرایط در استمرار برنامه‌های ترویجی کتابخوانی همچنان ادامه دارد.