Photo                 1

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بر تسریع و پیشرفت ساخت کتابخانه مرکزی ساری تاکید کرد.

 دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس (25 فروردین ماه) با آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

بابایی کارنامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، تحقق این شعار محوری نیازمند همراهی و مشارکت همه مسئولان است.

وی خواستار همکاری بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برای تکمیل ساخت کتابخانه مرکزی ساری شد و گفت: در راستای تحقق شعار سال باید موانع ساخت کتابخانه مرکزی برطرف شود تا هرچه زودتر شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تزریق اعتبار برای ادامه ساخت کتابخانه مرکزی ساری باید به موقع انجام شود، بر تقسیم عادلانه بودجه 1400 تاکید کرد.

بابایی کارنامی ضمن تقدیر از دغدغه و تلاش و پیگیریهای موثر مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ابراز امیدواری کرد به زودی با رایزنی های موثر و مفید این پروژه عظیم افتتاح می شود.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت ماه پربرکت رمضان، گفت: انتظار داریم وزارت ارشاد به عنوان متولی احداث کتابخانه مرکزی ساری همت بیشتری را در تکمیل این پروژه انجام دهد.

ولیپور  در خصوص نگرانی های موجود برای اتمام به هنگام این پروژه افزود: در کتابخانه های عمومی مازندران ، آنچه به مردم وعده داده بودیم حتی با کمک خیرین انجام شد و تنها کتابخانه مرکزی که باید به همت اعتبار ملی ( وزارت ارشاد) به پایان میرسید ، بعد از حدود ۱۱ سال نیمه تمام مانده است.

وی با اشاره به وعده جناب نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مرداد ماه سال جاری و پیگیریهای استاندار محترم و نمایندگان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمانی که به مردم قول میدهیم باید به آن عمل کنیم. تزریق امید به جامعه با عمل کردن به تعهدات شکل می‌گیرد و امروز مردم منتظرند تا نتیجه ی وعده ای که داده شده را ببینند.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ادامه از دکتر بابایی‌کارنامی خواست تا به صورت جدی پیگیری تغییر نرخ پیمان این پروژه صورت گیرد تا پیمانکار با خاطری آسوده پروژه را به سرانجام برساند و در این مسیر نقش وزارت ارشاد بسیار کلیدی ست .