Photo

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: پویش بزرگ وصیتنامه خوانی شهدا، با هدف خوانش اکثریت وصیتنامه های شهدای معزز ایران اسلامی تا پایان ۲۲ فروردین ادامه دارد.

 آرزو ولیپور با اشاره به اینکه شهيدان عزيز ما امروز در قلب مردم جای دارند، بیان کرد: ملت ایران به حقيقت دريافته كه شهدای ما زمينه‌ سازان اقتدار، پيشرفت و ثبات حقيقی كشور هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: انقلاب با حماسه‌ آفرينی و شهادت شهدا به بالاترين و اصلی ‌ترين جايگاه خود رسيده و در حقيقت انقلاب ما امروز طلايه ‌دار ارزش ‌ها و مبانی اعتقادی دين اسلام است.

ولیپور افزود: روز بزرگداشت شهدا، فرصتی برای ارج نهادن این مقام های شامخ و بزرگان انقلاب اسلامی است؛ به همین منظور پویش بزرگ وصیتنامه خوانی شهدا، با هدف خوانش اکثریت وصیتنامه های شهدای معزز ایران اسلامی، برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این پویش که از ۲۲ اسفند سال گذشته یعنی روز بزرگداشت شهدا آغاز شد؛ کاربران کتابخانه های عمومی با توجه به شرایط حاضر کرونایی با استفاده از طرح کتابرانه به امانت کتاب های وصیتنامه شهدا با توجه به موجودی بخش شاخص دفاع مقدس پرداختند و در این دوران به خوانش بخش‌های بسیار تاثیرگذار از دیدگاه خود و از بیانات ارزنده شهدای بزرگوار پرداختند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تاکید بر لزوم مطالعه وصیت نامه شهدا و الگو برداری از آن، گفت: این پویش تا پایان ۲۲ فروردین ماه امسال ادامه دارد.