Photo                 15

جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی مازندران و ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه همزمان با ولادت حضرت امام حسین(ع) در اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

 ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه و جلسه شورای اداری همکاران ستادی کتابخانه های عمومی مازندران با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و معاونین و کارشناسان ستادی برگزار شد.

آروز ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات یک سال گذشته همکاران و افتخارآفرینی‌ها در سال 99 قدردانی کرد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی جهت معرفی هرچه بهتر خدمات کتابخانه های عمومی به ویژه در فضای مجازی در راستای جذب عموم مردم به کتابخانه ها تاکید کرد کرد و گفت: شایسته  است برای هرچه بهتر برگزاری برنامه های مختلف از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

ولیپور با بررسی عملکرد همکاران در اجرا و پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده،  به اقدامات انجام شده در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری مشارکت گسترده مردم فرهنگ دوست استان در برنامه های فرهنگی و کتابخوانی قابل تقدیر بود.

ولیپور سال ۱۴۰۰ را سالی پر برکت و خوبی همراه با اجرای برنامه های متنوع و تداوم افتخار آفرینی ها برای همه همکاران بدور از کرونا آرزو کرد .

در پایان این نشست ویژه برنامه طنز اجرا و با اهدای لوح و هدیه ای از زحمات همکاران تقدیر شد.

گفتنی است  به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم در محل پارکینگ اداره کل و در فضای آزاد برگزار شد.