WhatsApp Image 20210315 At 031912

نشست مشترک نخبگان جوان اتاق فکر کتابخانه های عمومی مازندران با سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور و آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران انجام شد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با همراهی مشاوران و نخبگان فرهنگی در حوزه کتابخوانی میهمان سردار شالیکار فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور بودند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، گفت: توسعه کشور با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و فرهیخته امکانپذیر می شود.

سردار علی شالیکار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شناسایی ظرفیت‌های ناشناخته جوانان، گفت: اهمیت استفاده از جوانان به عنوان محور کلیدی توسعه کشور پیوسته مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است کما اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب در 24 محور بر ضرورت تحقق این مهم تاکید شده است.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز با قدردانی از حضور نوجوانان و جوانان در جذب و ایجاد علاقمندی اقشار مختلف نسبت به کتابخوانی، گفت: با حمایت و همکاری های اعضای اتاق فکر در پایان سال ۹۹ رشد چشمگیری در عضویت کتابخانه های عمومی در استان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه باورمندی به جوانان را با برنامه‌ریزی درست در کتابخانه‌های عمومی اجرایی می‌کنیم، اظهار کرد: باید از تجریبات نیروهای جوان فعال در نهادهای فرهنگی استفاده بهتری شود.

در پایان از جوانان نخبه حوزه کتاب و کتابخوانی مازندران با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور تجلیل شد.