Photo
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی درخشش پرنیا شعبانی به عنوان برگزیده ملی در هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور را تبریک گفت.

در متن پیام آرزو ولیپور آمده است:

کتاب، ابزار مناسبی برای بازتاب نور و بازنمایی جلوه جمال فرهنگ ایرانی اسلامی و انسانی بر دل های ما است که از پرتو اش می توانیم شکوفایی، سرسبزی و بالندگی فرهنگ را به نظاره بنشینیم و خودمان را برای رشد و تعالی آماده کنیم.

شناسایی، تشویق و ترغیب افراد وگروه‌های فعال در حوزه کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه  یکی از برنامه‌های مؤثر در حوزه ترویج کتاب‌خوانی است که امسال با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی شاهد اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مروجان کتابخوانی کشور بودیم.

در این دوره از جشنواره از بین 76 نامزد راه یافته به بخش نهایی، 9 مازندرانی موفق شدند در این جمع باشند که این نشان از فعالیت‌های مبتکرانه در زمینه ترویج کتاب و کتاب‌خوانی است که این را به فال نیک می‌گیریم.

پس از اعلام نتایج این جشنواره باز هم افتخار ملی دیگر در عرصه کتابخوانی از آن مازندران شد. درخشش دختر کتابخوان و توانمند سفیر پرانگیزه و پرنشاط مازندران سرکار خانم پرنیا شعبانی در هفتمین جشنواره ملی مروجان کتابخوانی کشور بار دیگر نشان داد دختران این سرزمین بدون هیچ ادعایی در عرصه های مهم فرهنگی خواهند درخشید و این یک افتخار ملی است که به آن می‌بالیم.

اینجانب این موفقیت را به تمام مردم فرهنگ دوست مازندران، کتابداران، اعضای کتابخوان کتابخانه های عمومی استان، دوستداران و مروجان کتاب و کتابخوانی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با همت و تلاش همه شاهد بالندگی و شکوفایی استعدادها به تولید اندیشه، دانش و ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم.