Unnamed 1

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پیامی سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران آمده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می‌شود، تثبیت کند و با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» به ارمغان آمد.

با تبیین شعار دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» انقلاب اسلامی ایران در سالروز پیروزی خود همچنان مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری پیش می‌رود.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

زنان غیرتمند و برومند مازندران با حضور در صحنه های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت اعلام کرده و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب نیز همگام با آحاد ملت حضور و مشارکت گسترده تری خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک این ایام به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ کتابداران و کتابخوانان کشور و استان مازندران، باشد که رسالت عظیم خود را به بهترین نحو به انجام رسانده و ذره ای از دین خود را به رهبر کبیر انقلاب (ره)،مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و میهن اسلامی ادا نماییم.