Photo

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران طی پیامی ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن را به تمامی بانوان مسلمانان جهان به ویژه بانوان شاغل در مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

در متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران آمده است:

یگانه دخت نبی اکرم که پدر، او را مادر خود می دانست، مادر همه عالم، ام الأئمه، محور خلقت و عصمت الله الکبری بود که برای هدایت بشر، چراغی فروزان در کالبد یک زن شد تا فخر تاریخ شود.

کسی جز او شایستگی این را ندارد که برای زنان عالم یک الگوی تمام و کمال باشد و بر همه مادران یک فرض است که در همه شئون زندگی به ایشان اقتدا کنند.

مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به خود می بالد که در جامعه کتابداری استان، بانوان سهم حداکثری را دارند و بیش از چهل درصد از مناصب مدیریتی که یک معاونت اداره کل، دو ریاست اداره ستادی و هشت ریاست اداره در شهرستان ها از جمله آنهاست نشان از توجه ویژه به توانمندی بانوان در امورات اجتماعی در این نهاد فرهنگی دارد و مفتخریم که الگوی فاطمی را نصب العین خود قرار داده ایم.

اینجانب ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، این روز را که به روز زن نامگذاری شده است، به همه زنان و مادران بویژه همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و بهره مندی از عنایات فاطمی را برایشان مسئلت دارم.

قدردان تمام همکاران گرامی ام هستم که با وجود همه رسالت هایی که بعنوان یک زن و یک مادر در زندگی شخصی خود دارند، به بهترین وجه وظائف اداری خود را هم انجام می دهند.