137307287 122909606271801 853875992389435016 N1

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از افتتاح طرح کتابرانه در کتابخانه‌های عمومی استان از امروز خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی این طرح به صورت نمادین در کتابخانه‌های عمومی آزادگان ساری رونمایی و آغاز شد.

 در مراسم رونمایی طرح کتابرانه که با حضور معاون، کارشناسان و کتابداران و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نمادین در کتابخانه‌های عمومی آزادگان ساری برگزار شد، گفت: این طرح از امروز به صورت رسمی آغاز شد و تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه دارد.

وی بیان کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.SAMANPL.ir  کتاب‌های مورد نیاز خود را انتخاب و با برقرای تماس تلفنی، آن را درب منزل خود را به صورت بهداشتی دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح،  دوستداران کتاب می‌توانند فهرست شماره تماس کتابخانه‌های عمومی مازندران را در سامانه ارتباطی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به آدرس http://www.MazandaranPl.ir  مشاهده کنند.

ولیپور افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند کتاب‌های  مورد نیاز خود را از ۱۴ تا ۳۰ روز به صورت امانت در اختیار داشته باشند.

وی گفت: این طرح با هدف کنترل بیماری کووید۱۹، کتاب‌هایی که به صورت امانت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، از سه تا پنج روز در فضای قرنطینه ضدعفونی می‌شوند تا دوباره در اختیار دیگر متقاضیان قرار گیرد.