Photo
سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با حضور مجازی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و حضور معاون اداری مالی و حراست اداره کل در فریدونکنار معارفه شد.

 صبح امروز پنجشنبه 11 دی ماه آیین تودیع و معارفه سرپرست کتابخانه های عمومی فریدونکنار با حضور مجازی آروز ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و حضور معاون اداری مالی و حراست اداره کل در کتابخانه های عمومی فریدونکنار برگزار شد و ضمن تشکر از خدمات نقدی بابایی رئیس سابق، حیدر آقایی به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی فریدونکنار معارفه شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این مراسم که به صورت مجازی شرکت کرد، با اشاره به اینکه فریدونکنار دارای مردمانی بسیار خوب و کتابخوان هستند، گفت: با زحمات همکارانمان در شهرستان، چند سال کتابخوان برتر و خانواده از فریدونکنار بودند.

ولیپور ظرفیت فریدونکنار در حوزه کتاب و کتابخوانی را بالا دانست و افزود: این امر امید و انگیزه را در بین همکاران جدید در این شهرستان افزایش می دهد تا بتوانند نتایج کارهای خودشان را ببینند.

وی ضمن آروزی موفقیت برای سرپرست جدید اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همگرایی و همفکری بین کتابخانه های عمومی و سایر نهادهای شهرستان فریدونکنار شاهد اتفاقات خوب و اثرگذار باشیم و در کشور بدرخشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با قدردانی از تلاش‌های نقدی بابایی در طول خدمت در مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان فریدونکنار از آقایی، سرپرست جدید این اداره خواست با جدیت و با همکاری و تعامل سازنده با مسئولین شهرستان، نخبگان و کتابداران پرتلاش فعالیت های متنوع و خلاقانه را در جهت اعتلای فرهنگ کتابخوانی به انجام برساند.

ابراهیم نقدی بابایی رئیس سابق کتابخانه های عمومی فریدونکنار ضمن تشکر از مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

حیدر آقایی سرپرست جدید اداره کتابخانه های فریدونکنار ضمن تشکر از اعتماد مدیرکل کتابخانه های عمومی، خواستار همدلی همه کتابداران در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و مشارکت فعالانه دستگاه های مختلف شد و گفت: بدون شک فراهم‌سازی مقدمات و شرایط رشد هرچه بیشتر شاخص‌های مطالعه در شهرستان با همکاری کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها، هم افزایی با مسئولین ستادی و مسئولین شهرستان محقق می شود.