Photo
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: در طرح خیرخواهانه بنیاد آموزشی قلم‌چی، 2 هزار و 511 جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه عمومی استان مازندران تحویل داده شد.

 آرزو ولیپور طی گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه طرح اهدای کتاب بنیاد آموزشی قلم‌چی به کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور رمضانعلی محسنی نماینده بنیاد قلم‌چی، 2  هزار و 511 جلد کتاب کمک درسی به ارزش بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال کتاب به 91 کتابخانه عمومی در استان مازندران تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: کتاب‌های کمک آموزشی از نیازهای اصلی کتابخانه‌های عمومی است و افراد بسیاری برای امانت این کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خاطرنشان کرد: بنیاد قلم‌چی تاکنون در مراحل مختلف منابع کمک درسی ارزشمندی را به کتابخانه‌ها ارسال کرده است.

رمضانعلی محسنی نماینده بنیاد قلم‌چی نیز با اشاره به هدف این بنیاد از اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: بنیاد قلم‌چی از سال 1384  برای گسترش آموزش و دانش، وقف عام شد و از آن زمان تاکنون در امر مدرسه و کتابخانه‌سازی و تجهیز آن‌ها فعالیت داشته است. از اهداف وقف این سازمان این است که علاوه بر فعالیت‌های سخت‌افزاری، در حوزه آموزش هم اقدام کند که طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی بر همین اساس انجام می‌شود.

گفتنی است با حضور معاونین اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران و محسنی نماینده بنیاد علمی قلم‌چی از پروژه کتابخانه‌ای چایی باغ سواده کوه بازدید شد.