131320010 760803257855942 7564386903378956757 N


⭕مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن دیدار با فرماندار و کتابداران شهرستان، از کتابخانه شهیدان مرادی شیرگاه و پروژه نیمه کاره چایی باغ بازید کردند.

آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران صبح امروز (سه‌شنبه، دوم دی ماه 99 ) با همراهی معاونان و کارشناسان ستادی ضمن دیدار و گفتگو با کتابداران، از کتابخانه شهیدان مرادی شیرگاه و پروژه نیمه کاره چایی باغ بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

همچنین مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بعد از این بازدید با انصارالحسینی فرماندار سوادکوه شمالی دیدار و گفت و گو کرد.

وی استفاده از ظرفیت خیران در تکمیل پروژه ها را مهم دانست و گفت: هدف حرفه ما فراگیر ساختن مطالعه، افزایش آگاهی های اجتماعی و گسترده ساختن نشاط فرهنگی بین مردم است که مجموع اینها امید اجتماعی می آفریند.

ولی پور ابراز امیدواری کرد با تصمیماتی که در این بازدیدها اتخاذ می شود، سرعت تحولات مثبت در کتابخانه های عمومی بیشتر شده و رضایت کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی نیز افزایش یابد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تاکید بر لزوم فراهم آوردن زیرساخت های بهتر در کتابخانه های این شهرستان و افزایش سرانه کتابخانه ای، اظهار کرد: هیچ چیزی جز چشیدن لذت مطالعه، نمی تواند فرهنگ کتابخوانی را ترویج کند و هنر کتابداران این است که بتوانند این تجربه شیرین را به افراد مختلف بچشانند.